Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

killy

6. 1. 2010 17:03
Pan Kmeťo se nám tu jen snažil vysvětlit, že....

.....různé lidské rasy, plemena a etnika se vyvíjely na různých místech, v

různých podmínkách, (tropický prales, poušť, savana, tropy, mírné

pásmo, polární kruh …) různou rychlostí různým směrem (v různých

podmínkách byly zapotřebí různé vlastnosti). Důsledkem těchto různých

vývojů jsou různé Gaussovy křivky jejich vlastností a schopností.  Ukazuje nám tu svoje umístění v oné křivce. A docela dobře !;-D

0 0
možnosti
LM

Aaron71

6. 1. 2010 17:01
Tohle už mi nikdo nevymluví

Jsem přesvědčený, že žádný bloger Kmeťo neexistuje. Tohle je jen tvorba nějakého blbě naprogramovaného robotaRv

0 0
možnosti
JT

killy

6. 1. 2010 17:04
Koukni na Romeu, existuje, docela dvojjedině !

0 0
možnosti
MR

Mončí2

6. 1. 2010 16:54
Koukejte se nad sebou všichni

zamyslet,pan autor nám udělal výcuc ze všeho co kdy vyplodil a okopíroval,abychom si připomněli co jsme za rasistickou svoloč,p.Bango dostal znova za uši aby se probral a začal snad brečet s ním,trochu i p.Horváth,to je prostě komedie;-D

0 0
možnosti
JT

killy

6. 1. 2010 16:59
Jj....

0 0
možnosti
P

pěnice

6. 1. 2010 16:33
Já si nemůžu pomoct,ale lidé jako Vy dost

nesnáším.Pořád hledáte ,co ta špatná majorita pro vás dělá málo.Proto si dost cením,že pan Banga Vám odpověděl.On nejlépe ví,že pokud člověk chce něčeho dosáhnout,musí pro to něco udělat.A to něco neznamená,že sedne a píše tklivé historky.To znamená,že zvedne zadek ,jde hledat práci  a nevymlouvá se,že práce není..Vloni nám zateplovali domy v naší ulici a pracovali na tom Romové.Makali jak šroubci,všichni jsme to oceňovali a vařili jim kafe.Možná jsou někde zavilí rasisté,ale většinou je to jen o tom,jak se vaši lidé chovají.Toť vše.

0 0
možnosti
JT

killy

6. 1. 2010 16:39
Teď tu zrovna mám tu správnou zvukovou kulisu z ulice !!!!

:-/:-/:-/

0 0
možnosti
JT

killy

6. 1. 2010 16:37
Hmmmm, a Ctrl-C, hlavne !

0 0
možnosti
P

pěnice

6. 1. 2010 16:17
Nevím autore,

proč nám tady pokaždé vypisujete problémy a těžkosti ,lépe řečeno nedostatky romské populace.My to víme,ale udělat s tím něco můžete jen Vy s vašimi soukmenovci.My za vás do školy chodit nebudeme,nemůžeme ani vychovávat vaše děti,pokud s tím nezačnou jejich rodiče,kteří na to ve velké většině kašlou.Víte co je "legrační"? Několikrát jsem se tady zmiňovala,že máme sousedku Romku v obci,kde máme chalupu.Loni mi vyprávěla,že přihlásila svoji dceru do jiné školy než bydlí,protože - a teď cituji: Mezi ty špinavé cikány ji nedá."Tahle rodina nemá problémy se sousedy,protože žije normálním způsobem jako jiní.Takže dělejte osvětu mezi svými,my to nepotřebujeme.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

6. 1. 2010 16:19
Re: Nevím autore,

R^

0 0
možnosti
PB

P.Banga

6. 1. 2010 15:48
Upřímně řečeno

jsem myslel, že jsme toho už nechali... ale koukám že asi ne. Svůj postoj jsem Vám vysvětlil a stojím si za ním... ale Vás přiznám se teďka zrovna nechápu. Píšete že nemám cit, súcit a ochotu pobiť sa aj za iného človeka... ale po pravdě řečeno, víte o tom prdlajs. Za války v Kosovu jsem jak vůl zadarmo sháněl žrádlo a oblečení pro romské uprchlíky z Kosova, vozil jsem ho tam a na vlastní oči viděl, jak jsou rádi za kus chleba a něco na sebe, v táboře bylo cca12-20 000 lidí. Pracoval jsem s toxíky a často jsem s ostatními lidmi dělal tak, jak obvykle lidi z neziskovek -dělají... zadarmo s vizí, že někdy dostaneme plat. Moje stopa je patrná na několika dosud fungujících projektech v ČR... a teď mi to prosím napište znovu.. něco o tom že nemám cit.

0 0
možnosti
PB

P.Banga

6. 1. 2010 15:49
Re: Upřímně řečeno

A vůbec, přestává mne to bavit. Lidi jako Vy pořád píšou něco o romství a něco o tom, že rom má něco udělat pro jiné romy a tak dále a tak dále. Jakmile člověk vybočí z normálu a napíše něco ostřejšího do svých řad a ukáže na to, že je věc trošku jinak, než by se mohlo zdát, je zase méněcenný rom... a já nevim co ještě. Ale jednu věc si neodpustím pane Kmeťo. Dříve než začnete někoho obvinit z toho, že nedělá nic pro jiné.. ověřte si prosím kdo to je. Moje rodina udělala pro Romy daleko víc, než desítky etnobyznysmenů dohromady..... Gipsy.cz, p. Dezider Banga (básník a spisovatel), p. Igor Banga (pražský podnikatel) Julius Banga (pražský hudebník) a nakonec i moje maličkost... to vše jsou pane moji bratři a nejbližší příbuzní.

0 0
možnosti
M

MORAK

6. 1. 2010 15:38
A kde pracujete, pane Kmeto ?

To by mě celkem zajímalo, jak si v životě vedete, jestli jste spokojen se svou prací ?

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

6. 1. 2010 15:40
Re: A kde pracujete, pane Kmeto ?

Sedí za kasou v Tescu.

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

6. 1. 2010 15:36
To, co se Vám nelíbí, je podle Vás rasismus.

Jako v tom minulém článku - toho člověka budili, přeřadili na jinou práci, chtěli po něm dodržovat pracovní smlouvu, bydlel na ubytovně.... vše je podle Vás proto, že byl Róm.

Proberte se konečně.

0 0
možnosti
BH

BoboHml

6. 1. 2010 15:34
.

Rv

0 0
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3822x
Tento priestor je vyhradený mojím názorom, ktoré sú možno trochu odlišné. Provokatívne. Nehladkajú čitateľa, neutvrdzujú ho
v jeho presvedčení, ale idú proti srsti. Ich cieľom však nie je vyprovokovať hnev a nenávisť, ale podsunúť čitateľovi námet na
premýšľanie, potravu pre mozog. Je očistné prevetrať občas zatuchnuté skrine a prečesať sa proti srsti! Zahoďte teda predsudky,
zahoďte nemenné pravdy a poďte si so mnou zapolemizovať o iných názoroch, predstavách a pocitoch.