Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V

Vševěěd

21. 12. 2009 1:29
Pane Kmeto, nenechte se odradit (pozn.: nejsem Rom)

Pan Banga je zřejmě jeden z těch, co mu vlezla asi "sláva" do hlavy, přesně jak píšete, Rom Roma by ve lžičce utopil,ale to většinou udělá ten, který si myslí, že už není Rom, že on by se už koncentrákům vyhnul. Znám pár takových jemu podobných, kteří si asi myslí, že už nejsou Romové, buď proto, že mají dost peněz, že se jim podařilo vybřednout z nevzdělanosti, chudoby...(všechna jim  čest), a mnohdy tak činí i ti,co si myslí, že už ani jako Romové nevypadají, takových pár je pravděpodobně i v politice a jsou z nich největší křiklouni - právě vůči Romům. Nejhorší ale je, když slyším leckdy tleskat nevzdělanou a naivní část majoritní populace opatřením proti Romům - exekuce, snížení podpor... Čím více totiž necháme dříví štípat na Romech, tím více bezpráví si dovolí exekutoři, právníci, soudci ...ale i státní úředníci, politici ... vůči nám všem. Je to řezání si židle pod vlastním zadkem,je to nedostatek empatie. Ale Rom by přece jen měl mít vyšší schopnost dívat se na svět očima Roma.

0 0
možnosti
V

Vševěěd

21. 12. 2009 2:14
Re: Pane Kmeto, nenechte se odradit (pozn.: nejsem Rom)

Dovětek: Rasista (holé lebky, fašouni  a spol.) si oběť vždy najde,nedejme na kecy, že rasistům jde o pořádek, že bojují proti asociálům...,to jsou jen kecy a dekor. Je děsné hrdinství kopnout si do cikána, ale do asociálů ve velkém,do těch v bílých límečcích,tam jim příživnictví nevadí. Víme, jaký "pořádek" nacisté-fašisté zavedli s plynovými komorami a haldami mrtvol. A nebyli vražděni jen cikáni, máme tak krátkou paměť ? Znovu opakuji, rasista si oběť vždy najde.Pane, Banga, vy činíte medvědí službu.Prostě jste naletěl líbivým slovům,že je třeba romské obyvatelstvo naučit spořádaně žít. Souhlasím, ale zdůrazňuji.Platí to pro všechny. Rom se prodírá životem jak umí, někdy i protizákonně, ale pokud parazituje na jiných,je to v nesrovnatelně nižší míře,než zloději ve velkém,co rozkrádají miliony a miliardy. A určitě má k tomu mnohem více polehčujících okolností.Jenže dnešní systém-LŮZA nahoře potřebuje chudobu, nevzdělanost a lidi, kteří spadli na dno, třeba i na špinavou práci pro ně.

0 0
možnosti
JJ

Unyax

20. 12. 2009 23:42
Zvláštní školy

Co pořád máte s těmi zvláštními školami?  Ta se dá pouze DOPORUČIT, ne nařídit. O tom, jestli dítě půjde nebo nepůjde do zvláštní školy, rozhodují RODIČE.

0 0
možnosti
JZPP

JoachimEichmann zabit pro pravdu

20. 12. 2009 22:11
Ne,pane Kmeťko...!

Teď to již není "jen" mezinárodní, teď je to již "mezi-nár-ras-etnická" ostuda... Tak co,dáte čechům a českým cikánům konečně pokoj,nebo začnete psát o tom,jak moc těžké to u nás mají rakušané,poláci a američané? Nebo začnete gloryfikovat nějakého dalšího "Kmotra"? Nebo se konečně začnete starat sám o sebe? A víte co? Začněte se starat o ty,o kterých plácáte hovadiny...! S pozdravem Jan Joachim Eichmann :-P

0 0
možnosti
MS

blob

20. 12. 2009 21:50
pane Kmeťo

Vaše psaní mi připadne rasistické a demagogické. Vím, nemusím to číst. Už nebudu. Rv

0 0
možnosti
RM

phaneuf

20. 12. 2009 20:42
....

Pan Kmeto trepete sracky a este ich aj trepete po slovensky. ked sa vobec ta hatlanina da nazvat slovencinou. Banga ma spravny postoj a preto si ho ludia vazia.  Tocite tu napriklad o segregovanych skolach. Preco su ale segregovane? Zeby kvoli tomu ze s agresivnymi romskymi deckami nechce mat nikto slusny nic spolocne? Pracuju u nas v banke romska rodinka, nemame s nimi najmensi problem, vazime si ich, pokecame na obede. Preco asi?

0 0
možnosti
JM

Hulimír

20. 12. 2009 20:32
Co je to to kmeťo?

0 0
možnosti
PB

P.Banga

20. 12. 2009 20:24
Milý p. Kmeťo

Už nejsem tak mladý, abych byl tak hloupý. Kdybyste jen tušil kolik mi chodí mailů stylu "chcípni ty černá držko měly by tě zplynovat" a tak dále a tak dále, asi byste se divil. A přesto jsem si jistý, že podobné maily píše jen méně inteligentní menšina... prostě magoři. Možná budu pro své okolí vždycky jen špinavej cigán, ale po pravdě řečeno, kdo si to myslí tak ať si myslí. Moje nejbližší okolí, rodina a přátelé vědí jaký jsem a já naopak vím, co si o mně myslí oni... a to mi stačí. Podívejte se ke mně do diskusí.. kolik je tam příspěvků, které přesahují hranici normálnosti. A stejně s Vámi nesouhlasím, stejně jako jsem nesouhlasil s Vaším blogem o lékařské péči. Nepochopil jst, co se Vám snažím říct. Lidé jsou odpovědní sami za sebe. Pomáhat ostatním je fajn, ale v první řadě je člověk zodpovědný sám za sebe a za svoje potomstvo. Možná jsem k Vám byl příliš tvrdý a pokud to tak bylo, promiňte mi to, jsem ale zvyklý psát na rovinu to, co mám na srdci.

0 0
možnosti
PB

P.Banga

20. 12. 2009 20:30
Re: Milý p. Kmeťo

Vaší poznámku o tom, že jsem článek napsal pro zlepšení svého kreditu přejdu.. lidé co mne znají vědí, že podobné názory mám již dlouho a vlastně od té doby, co jsem přestal strkat prsty do různých sociállních projektů, které byly jen černou dírou na peníze a trvalo mi nějakou dobu, než jsem prozřel a začal etnobyznysmeny pohrdat. Ten blog jsem napsal proto, že mi přijde až trapné, jak pořád ukazujeme na jiné a nikdy nehledáme chybu u sebe. Běžte se podívat do Chomutova na sociálku, když se inkasují dávky... uvidíte tam velmi početnou skupinu Romáků, stejně jako ve Vítkovicích a v dalších a dalších místech v ČR. Sociální pracovnice se kolikrát děsí toho, která ženská jim sprostě vynadá... a to je holý fakt a realita, které se musíme podívat do očí. Když budeme dělat že se nic takového neděje, zase bude o něco déle trvat, než se dostaneme někam, kde si na nás nebude nikdo ukazovat. Proto si myslím, že Váš blog je medvědí služba. Nesoudil jsem Vás jako chlapa, soudil jsem Váš blog,

0 0
možnosti
M

MychalB_000

20. 12. 2009 19:57
Nj, Páťo,

pro ně jsi moc bílý, pro bílé rasisty zas moc černý...

0 0
možnosti
BH

BoboHml

20. 12. 2009 18:41
Ač sousedy označen jako nácek:

Cituji Vás:

K čomu služil Váš článok? že Vás chvália Ludia ktorý by Vás najlepšom

poslali do mrazáku? P. Banga na čo sa hráte, pred nimi budete stále len

špinavý cigán,A za moju osobu aspoň nekopem do vlastných hráčov p. Banga.

Pro mne pan Banga není špinavý cikán a ani ho nehodlám poslat do mrazáku.A co má dělat má snad chválit ty,kteří zneužívají dávky,nepracují,kradou a omlouvat to tradicí?

0 0
možnosti
BH

BoboHml

20. 12. 2009 18:52
Re: Ač sousedy označen jako nácek:

Cituji Vás:práve vy ktorý o rómoch tak málo píše, a keď už napíše tak to skôr

vyzera na prihrievanie polievočky u gádžov.... Mám strach že ste

zabudol čo je byť rómom p. Banga. Ale keď už ste zabudol, čo je byť

rómom, stratil ste identitu, tak nekopte do iných rómov svojím, na honi

vzdialením pohladom o rómskom živote....

0 0
možnosti
JZPP

JoachimEichmann zabit pro pravdu

20. 12. 2009 18:29
Otvorený list pre ?.Kmeťko

Přeji hezký den ?.Kmeťko. Chci Vám napsat,že jste opět stvořil absurdní nesmysl. Co se týče pana Bangy,ten cikán mi vymazal pár příspěvků,dokonce nick! Ale ne proto,že je to cikán,ale proto,že jsem se v nich vyjadřoval tak,že jsem zkrátka porušil kodex Idnes. Pokaždé,když mi kdosi příspěvek vymazal,obrátil jsem se se stížností na email,a bylo mi vždy napsáno,odpovězeno,který byl špatný a důvod. Pod všemi podepsaný pan Banga,dokonce s přáním hezkého dne! Pan Banga je slušný cikán,lidé ho mají rádi i přes to,že ho neznají. Píše blogy,kterým i já dávám karmu. Pracuje,má sebevědomí a čest! Má děti a ví jak se o ně postarat! Má i koníčky, a především nemá předsudky. Je to dobrý člověk,a jako,dle Vás,starý rasista bych s ním šel na pivko a dlouze si s ním popovídal. Vy jste jen slovenský rom bez vzdělání. Nežijete tu,neumíte náš jazyk,jste očividně zakomplexovaný a přes to nám sem přes kopeček hážete špínu,pro kterou Vás vyhodili ze slovenských blogů!!!

0 0
možnosti
NA

nesmazatelnej antimultikulti

20. 12. 2009 18:31
Re: Otvorený list pre ?.Kmeťko

R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3822x
Tento priestor je vyhradený mojím názorom, ktoré sú možno trochu odlišné. Provokatívne. Nehladkajú čitateľa, neutvrdzujú ho
v jeho presvedčení, ale idú proti srsti. Ich cieľom však nie je vyprovokovať hnev a nenávisť, ale podsunúť čitateľovi námet na
premýšľanie, potravu pre mozog. Je očistné prevetrať občas zatuchnuté skrine a prečesať sa proti srsti! Zahoďte teda predsudky,
zahoďte nemenné pravdy a poďte si so mnou zapolemizovať o iných názoroch, predstavách a pocitoch.