Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KN

Karl Novak

22. 9. 2009 19:34
Směs pravdy, výmyslů, dojmů a i záměrných lží.

To by však ani tak nevadilo.

Co vadí,  že to vzniká za peníze daňových popltníků.

To je nehoráznost !!!

Ostatní blogeři si taky píšou co chtějí , ale za své.

0 0
možnosti
O

OpalenySpoluobcan

22. 9. 2009 16:15
vy

mate na Slovensku nejake Rimany?

0 0
možnosti

INDNIK

22. 9. 2009 15:34
oprava

promiňte čtení po sobě není moje dobrá stránka.Vy jste napsal(jsem je špatně na začátku textu napsané).Ď:-)

0 0
možnosti

INDNIK

22. 9. 2009 15:32
Romové-Evropa

dobrý den kolego Kmeti,

jsem rád,že jsem napsal podle mě velice fundovaný článek. A jest-li bude čten či ne,tak to nevzáádvej a piš,když tě k tomu vede vnitřní pnutí a správný pocit.V každém národu jsou velice chytří lidé a mnoho co nestačí ani na vyměšování své žalostné duše a nechápou,že karmu budou mít jen těžší. Přeji Ti hodně osobní svobody.Niky;-D[>-]EU

0 0
možnosti
RM

Astern

22. 9. 2009 15:31
Můj pocit

Článek je moc dlouhý a proto jsem si přečetl jenom některé pasáže. Z nich mám pocit, že kdo chce, ten hledá způsob a kdo nechce, ten hledá výmluvy.

0 0
možnosti
  • Počet článků 100
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3822x
Tento priestor je vyhradený mojím názorom, ktoré sú možno trochu odlišné. Provokatívne. Nehladkajú čitateľa, neutvrdzujú ho
v jeho presvedčení, ale idú proti srsti. Ich cieľom však nie je vyprovokovať hnev a nenávisť, ale podsunúť čitateľovi námet na
premýšľanie, potravu pre mozog. Je očistné prevetrať občas zatuchnuté skrine a prečesať sa proti srsti! Zahoďte teda predsudky,
zahoďte nemenné pravdy a poďte si so mnou zapolemizovať o iných názoroch, predstavách a pocitoch.