Jozef Kmeto

Tento priestor je vyhradený mojím názorom, ktoré sú možno trochu odlišné. Provokatívne. Nehladkajú čitateľa, neutvrdzujú ho
v jeho presvedčení, ale idú proti srsti. Ich cieľom však nie je vyprovokovať hnev a nenávisť, ale podsunúť čitateľovi námet na
premýšľanie, potravu pre mozog. Je očistné prevetrať občas zatuchnuté skrine a prečesať sa proti srsti! Zahoďte teda predsudky,
zahoďte nemenné pravdy a poďte si so mnou zapolemizovať o iných názoroch, predstavách a pocitoch.

Jozef Kmeto

Aký bol Rómsky rok 2012 ?

Nebojím sa toho, že svet končí v roku 2012, obávam sa toho, že všetko bude pokračovať bez zmien. Aký bol rok 2012 ? Bol to rok plný sľubov, megalomanských plánov a prázdnych rečí.... Ale taký bol aj rok pred tým a taký bude zrejme aj rok 2013.

31.12.2012 v 13:27 | Karma: 9,04 | Přečteno: 1093x | Diskuse| Společnost

Jozef Kmeto

Čierny Peter v rukách Olivera Twista

Dnes ráno som si pustil telku a dávali tam Olivera Twista. Urobil som si kávu, sadol si a chviľku som pozeral. Po chvíli čo som pozeral tento príbeh, som si uvedomil koľko Oliverov Twistov žije na tejto planéte a my si to ani poriadne neuvedomujeme.

30.12.2012 v 12:39 | Karma: 9,81 | Přečteno: 606x | Diskuse| Společnost

Jozef Kmeto

Čo čaká rómske deti...

...tak čo čaká tieto rómske deti? Okolie ich nikdy neprijme ako rovnocenných ľudí, stále niekde nad nimi bude visieť "ty si cigán"...

20.10.2012 v 18:09 | Karma: 13,23 | Přečteno: 2561x | Diskuse| Společnost