Jozef Kmeto

Tento priestor je vyhradený mojím názorom, ktoré sú možno trochu odlišné. Provokatívne. Nehladkajú čitateľa, neutvrdzujú ho
v jeho presvedčení, ale idú proti srsti. Ich cieľom však nie je vyprovokovať hnev a nenávisť, ale podsunúť čitateľovi námet na
premýšľanie, potravu pre mozog. Je očistné prevetrať občas zatuchnuté skrine a prečesať sa proti srsti! Zahoďte teda predsudky,
zahoďte nemenné pravdy a poďte si so mnou zapolemizovať o iných názoroch, predstavách a pocitoch.

Jozef Kmeto

Nacistický Kotleba na Slovensku upratuje....

Dnes je sobota, poviem si konečne, aspoň si dlhšie pospím... Ale kdeže spať, moja žena ráno išla do práce, a tak som od 5-tej rána hore... Urobil som si kávičku a začal som surfovať po internete, ako tak prezerám rôzne stránky, narazil som na nášho "veľkého Slováka" pána Mgr. Mariána Kotlebu a čítam, že si chce "upratať"... "Wauu", poviem si, Kotleba ide upratovať, aký to vzorný občan našej krajiny...

29.9.2012 v 19:21 | Karma: 11,53 | Přečteno: 1397x | Diskuse| Společnost

Jozef Kmeto

Zrkadlo predsudkov

Už viac krát som písal o rôznych prejavoch rasizmu, a predsudkoch v našej spoločnosti. My rómovia, či chudobní, alebo normálne žijúci v našej spoločnosti, ako iní, deň čo deň sa stretávame predsudkami, alebo priamym rasizmom. Podľa môjho názoru, ani priami rasizmus nie je tak nebezpečný, ako hlboko zakorenené predsudky v ľuďoch.

22.9.2012 v 19:13 | Karma: 10,70 | Přečteno: 926x | Diskuse| Společnost

Jozef Kmeto

Pedofili na chate

"Ahoj ako sa voláš? Ahoj som Jakub, a ty? Ja som Milan :))) Jakubko koľko máš rokov? Mám 13 a ty? Ja mám tiež 13 rokov. Hej? Ano...!" Tak takto začala moja komunikácia z jedným mužom, ktorý sa vydával za 13 ročného chlapca na najväčšom zábavnom portáli na Slovensku, ktorý všetci poznáme ako Pokec... Ako som prišiel na to, že sa jedná o dospelého muža, a ako to všetko začalo...?!... čítajte ďalej...

12.8.2012 v 17:00 | Karma: 20,13 | Přečteno: 6711x | Diskuse| Společnost

Jozef Kmeto

Chceme búrať čierné osady a čierne stavby

Na Slovensku opoziční poslanci z SDKÚ navrhujú zákon, ktorý udelí povinnosť zbúrať čierne stavby. Frešo s Kaníkom ho predstavili v rómskej osade...

14.7.2012 v 15:00 | Karma: 10,21 | Přečteno: 1526x | Diskuse| Společnost