Jozef Kmeto

Tento priestor je vyhradený mojím názorom, ktoré sú možno trochu odlišné. Provokatívne. Nehladkajú čitateľa, neutvrdzujú ho
v jeho presvedčení, ale idú proti srsti. Ich cieľom však nie je vyprovokovať hnev a nenávisť, ale podsunúť čitateľovi námet na
premýšľanie, potravu pre mozog. Je očistné prevetrať občas zatuchnuté skrine a prečesať sa proti srsti! Zahoďte teda predsudky,
zahoďte nemenné pravdy a poďte si so mnou zapolemizovať o iných názoroch, predstavách a pocitoch.

Jozef Kmeto

Róm, slovák alebo maďar...?

Na Slovensku žije takmer 450 tisíc rómov. V roku 1991 sa k rómskej národnosti prihlásilo len 74 tisíc občanov.... V roku 2001 sa k rómskej národnosti prihlásilo 91 tisíc občanov... . Ako to, že v našej spoločnosti rezonuje takzvane "rómsky problém"??! Kde sú všetci rómovia....

11.3.2011 v 16:00 | Karma: 12,36 | Přečteno: 3348x | Diskuse| Společnost

Jozef Kmeto

Pologramotný Róm na starostovskej stoličke...

V minuloročných voľbách do orgánov samospráv boli viac ako doteraz aktívne rómske politické strany, ktoré podporili kandidatúru pologramotných rómov, ktorý sa stali starostovia a poslanci v niektorých obciach na východe Slovenska.

30.1.2011 v 16:01 | Karma: 23,80 | Přečteno: 2580x | Diskuse| Společnost

Jozef Kmeto

Deštrukčné myslenie a konanie rómov...

Položili ste si niekedy otázku, prečo rómovia žijú po celej európe tak, ako žijú ? Ja ako róm, som si túto otázku položil niekoľko krát, a prišiel som k odpovedi ktorá sa nemusí iným páčiť.

25.1.2011 v 16:10 | Karma: 23,80 | Přečteno: 2556x | Diskuse| Společnost

Jozef Kmeto

Som, kto som vďaka všetkým....

Kto ste a vďaka komu ste tým, kým ste? Ste tým kým ste, vďaka najbližším? Vďaka známym, priateľom, alebo...

7.1.2011 v 18:52 | Karma: 8,43 | Přečteno: 1632x | Diskuse| Společnost